اوجی:صادرات گاز ال‌پی‌جی نسبت به دولت قبل ۵۰ درصد رشد داشته است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

اوجی:صادرات گاز ال‌پی‌جی نسبت به دولت قبل ۵۰ درصد رشد داشته است

وزیر نفت با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از 50 درصد صادرات ال‌پی‌‍‌جی داشتیم گفت: امیدوارم به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 31
کد خبر: ۱۷۱۰۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ جواد اوجی وزیر نفت صبح امروز سه‌شنبه 11 بهمن با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سوال مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم بیش از 50 درصد بیشتر از آخر دولت دوازدهم صادرات ال‌پی‌جی داشتیم.

 

وی افزود: پس از اینکه قانون ابلاغ شد پیش نویس آیین نامه اجرایی استفاده از ال پی جی در خودروها را ابلاغ کردیم؛ بدین منظور باید نظر محیط زیست و سازمان ملی استاندارد اخذ می شود که در نهایت این آیین‌نامه به تصویب دولت رسید.

 

وزیر نفت با بیان اینکه در آیین‌نامه اجرایی ذکر شده بود قیمت گاز ال‌پی‌جی در ستاد تنظیم بازار باید مصوب شود و در نهایت در ستاد تنظیم بازار قیمت هرکیلوگرم گاز مایع جهت استفاده در جایگاه‌ها مصوب شد، تصریح کرد: کماکان منتظر دستور العمل سازمان ملی استاندارد برای خودروها و جایگاه‌ها هستیم.

 

وی افزود: به سرمایه‌گذارانی که در موضوع ایجاد جایگاه‌های ال‌پی‌جی مایل هستند فراخوان دادیم وزارت نفت به تمام تعهدات قانونی اش عمل کرده است.

 

اوجی با بیان اینکه به محض تدوین شیوه‌نامه توسط سازمان ملی استاندارد بر اساس فراخوانی که دادیم سریع اقدام خواهیم کرد، گفت: در بحث تولید ال‌پی‌جی ۵۰ درصد تولید بیشتر از دولت قبل داشتیم، وزارت نفت تمام تکالیفش را انجام داده است و منتظر هستیم شیوه نامه توسط محیط زیست ابلاغ شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار